BRT 25 až BRT 50
BRT 25 při nakládání
Je nezbytné, aby dodavatelé přizpůsobili své nástroje a vybavení vývoji technik obnovy podzemních trubek.
Zatímco výrobci trubek v první řadě přemýšlejí o nejefektivnějším způsobu výroby a balení, dodavatelé pokládky trubek čelí problému, jak trubky přepravit a instalovat.
Pro přepravu bubnu s U-linerem o šířce 2150 mm a průměru 3200 mm bylo nutné vyvinout zcela nový koncept nakládání. Na základě kabelových přívěsů řady BKT byl navržen nakládací rám, který zvedá buben s trubkami ze zadní části přívěsu pomocí motorového/hydraulického pohonu přes zadní nápravu a spouští jej do středu nakládací plošiny přesně mezi obě nápravy.
Jako ložná plocha se využívá téměř celá šířka přívěsu, aniž by byla překročena povolená šířka podle předpisů pro registraci motorových vozidel.
BRT 65
Pro navíjení a přepravu kompaktních inline trubek o průměru 400 mm jsou potřeba cívky o vnějším průměru 3700 mm. Pro přepravu tak velkých cívek jsme navrhli náš přívěs BRT 65 s otevřenou zadní stranou, aby bylo možné cívku umístit do rámu přívěsu pro její naložení. Přívěs je sériově vybaven zadními vraty, která se otevírají na jednu stranu.
Cívku zvedají dva vertikální kapsové zvedáky, které lze nezávisle pohybovat nahoru a dolů pomocí hydraulického pohonu poháněného motorem a které jsou pro přepravu zajištěny pojistnými čepy.
Dvojitý válečkový pohon cívky pro otáčení a brzdění cívky je také poháněn tímto hydraulickým pohonem.
Hydraulický pohon a brzda přihazovače
Dva hnací válce, každý o průměru 150 mm, uložené na třech ložiskách, poskytují vysoký třecí výkon. Každý válec se skládá z několika segmentů.
segmenty lze mezi sebou vyměňovat.
Výhoda:
Protože se válce opotřebovávají lokálně, tj. tam, kde se dotýkají přírub přihazovače, není nutné vyměňovat oba válce najednou; segmenty lze mezi sebou vyměňovatsegmenty lze mezi sebou vyměňovat.
Mechanická bubnová brzda
Aby odolaly vysoké roztažné síle svitku „Compact Pipe“, jsou dva hnací válce vybaveny mechanickou kotoučovou brzdou.
Centrální ovládací panel vzadu a hydraulické zadní podpěry
Výhoda:
Všechny ovládací prvky jsou umístěny v centrální poloze vzadu pro snadnou manipulaci s cívkou, tj. nakládání, vykládání, navíjení a odvíjení.
Výklopný rám nárazníku
Ve svislé poloze slouží rám nárazníku jako stabilizátor. Na staveništi, když je kompaktní vložka odvinuta z přívěsu a zasunuta do trubky, lze rám nárazníku naklonit do vodorovné polohy tak, aby nastavitelné válečkové rámy v něm byly umístěny nad zasouvací jámou a vedly kompaktní trubku dolů.
Výhoda:
- vysoká stabilita přívěsu během přepravy
- pro vložení kompaktní vložky není nutné žádné přeskupování